دانلود برترین فیلم های دوبله فارسی با بهترین کیفیت • فیلمر (2024)

مطالب برگزیده

سریال آمرلی قسمت 19انیمیشن پسر دلفینی فصل 1 قسمت 10سریال شب های مافیا: زودیاک قسمت 14 از فصل 2سریال همزاد من قسمت 7برنامه شب آهنگی قسمت 16 از فصل 3سریال شهر هرت قسمت 7

جستجوی پیشرفته

دانلود فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید 2024

دو تایتان باستانی، گودزیلا و کنگ، در نبردی حماسی با هم درگیر می‌شوند، زیرا انسان‌ها ریشه‌های در هم تنیده و پیوندشان با اسرار جزیره جمجمه را کشف می‌کنند...

778 6.7 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید

دانلود فیلم اسکوپ 2024

بیبیسی چگونه به مصاحبهای با شاهزاده اندرو درباره دوستی او با مجرم جنسی محکوم شده جفری اپستین دست یافت.

25 6.6 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم اسکوپ

دانلود فیلم کریسمس مبارک 2024

فیلم کریسمس مبارک داستان دو غریبه است که در یک شب سرنوشت ساز کریسمس با هم آشنا می شوند. یک شب عاشقانه هذیانی به یک کابوس تبدیل می شود. افشای هر چیزی بیشتر جرم است.

18 7.1 دوبله

دانلود فیلم کریسمس مبارک

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی 1999

راوی. جوانی پریشان حال پی می برد که به کمک مشت بازی با دست های برهنه، بیش از هر زمان دیگری احساس زنده بودن می کند. او و تایلر دردن که به دوستانی صمیمی تبدیل شده اند، هفته ای یک بار با هم ملاقات می کنند تا با هم مشت بازی کنند. در حالی که افراد دیگری هم به باشگاه شان می پیوندند، محفل شان به رغم آن که رازی است بین شرکت کننده هایش، شهرت و محبوبیت یک باشگاه زیرزمینی را پیدا می کند.

85 8.8 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم باشگاه مبارزه

دانلود فیلم نبش قبر 2024

پس از ردیابی منشا یک مصیبت آزاردهنده فراطبیعی در قبر اجدادی یک خانواده ثروتمند، تیمی از کارشناسان ماوراء الطبیعه بقایای آن را جابه‌جا می‌کنند - و به زودی متوجه می‌شوند که چه اتفاقی برای کسانی می‌افتد که جرأت می‌کنند قبر اشتباه را خراب کنند.

30 7.2 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم نبش قبر

دانلود فیلم تیغه وحشی غریبه ها 2024

در دوران پر هرج و مرج نزدیک به پایان سلسله تانگ، شاهزاده لیانگ قدرت را غصب کرد و مخفیانه وارث تاج و تخت را حذف کرد. تیان آنیه، یک ذغال فروش فروتن، ناخواسته درگیر این توطئه می شود. در یک سری نبردهای شدید که در آن متحدان و دشمنان تار می شوند، اسرار پنهان در Tian Anye و حقیقتی که در پشت فداکاری مردم در شهر لیانگ وجود دارد، آشکار می شود. در پایان، تیان آنیه با سربازان امپراتوری مبارزه می کند و یک مادر و فرزند را نجات می دهد و از شهر چانگان می گریزد.

10 6.3 دوبله

دانلود فیلم تیغه وحشی غریبه ها

دانلود فیلم جنگ داخلی 2024

سفری در سراسر آمریکای دیستوپیایی آینده، به دنبال تیمی از روزنامه‌نگاران نظامی که با زمان رقابت می‌کنند تا قبل از اینکه گروه‌های شورشی به کاخ سفید برسند، به دی سی برسند.

14 7.4 دوبله

دانلود فیلم جنگ داخلی

دانلود فیلم سه تفنگدار: میلادی 2023

دارتانیان مجبور می‌شود برای نجات کنستانس که در مقابل چشمانش ربوده شده بود، با میلادی متحد شود. اما با اعلام جنگ و پیوستن آتوس، پورتوس و آرامیس به جبهه، رازی از گذشته اتحادهای قدیمی را از بین می‌بر ...

18 6.6 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم سه تفنگدار: میلادی

دانلود فیلم یودا 2024

پس از ربودن یک هواپیمای مسافربری توسط تروریست ها، یک سرباز خارج از وظیفه در هواپیما استراتژی ای برای شکست هواپیماربایان و اطمینان از بقای مسافران در هنگام از کار افتادن موتور طراحی می کند.

13 6.3 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم یودها

دانلود فیلم کریگ قبل از نهر 2023

قبل از اینکه کریگ کریک باشد، او فقط کریگ بود - یک بچه جدید در یک شهر جدید. تنها چیزی که کریگ می خواهد این است که به نزد دوستان قدیمی خود در خانه قدیمی خود برگردد. اما وقتی می‌فهمد که نهر نزدیک گنج گمشده‌ای را پنهان می‌کند که می‌تواند آرزوی او را محقق کند، کریگ برای یافتن آن به سفری می‌پردازد - در بیابان خطرناک حومه شهر پیمایش می‌کند، دوستی‌های جدیدی برقرار می‌کند، همه اینها در حالی که توسط گروهی ترسناک دنبال می‌شود. دزدان دریایی که در صدد نابودی خود نهر هستند.

12 7.7 دوبله

دانلود فیلم کریگ قبل از نهر

دانلود فیلم آرتور شاه 2024

در طول ده روز و 435 مایل، یک پیوند ناگسستنی بین مایکل لایت، مسابقه‌دهنده ماجراجویانه حرفه‌ای و یک همدم سگ خیابانی به نام آرتور شکل می‌گیرد. همانطور که تیم به مرزهای بیرونی خود در استقامت در مسابقه سوق داده می شود، آرتور معنای واقعی پیروزی، وفاداری و دوستی را دوباره تعریف می کند.

24 7.1 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم آرتور شاه

دانلود فیلم خون برای گرد و غبار 2024

ریکی بی پروا با خرید و فروش سلاح های غیرقانونی در سرتاسر منطقه سه ایالتی پول زیادی به دست می آورد و دوست دارد آن را به رخ بکشد. کلیف، فروشنده دوره گرد، همان منطقه ای را پوشش می دهد که ریکی با اسلحه از آن عبور می کند. کلیف که ناامید از یافتن تسکین مالی برای خانواده‌اش است، موافقت می‌کند تا با ریکی شریک شود تا برای یک رئیس کارتل آمریکایی جان، مواد مخدر و اسلحه بین ایالتی تحویل دهد. وقتی یک تبادل ساده پس از اینکه ریکی همه را در یک قلمرو می کشد، تبدیل به یک حمام خون می شود، این زوج در یک موقعیت زودپز قرار می گیرند که در آن فروشنده مواد مخدر بعید، کلیف باید تا آنجا که می تواند برای زنده ماندن مبارزه کند.

8 5.5 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم خون برای گرد و غبار

دانلود فیلم آسیب دیده 2024

یک کارآگاه شیکاگو پس از اینکه جنایات یک قاتل زنجیره‌ای نوظهور با جنایاتی که پنج سال قبل از آن تحقیق کرده بود مطابقت می‌دهد، به اسکاتلند سفر می‌کند، که یکی از آنها صحنه جنایت دوست دختر کشته شده‌اش بود.

12 4.6 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم آسیب دیده

دانلود فیلم سکوت 2 : تیراندازی در میخانه نایت اول 2024

ACP Avinash Verma (Manoj Bajpayee) و SCU او توسط کمیسر پلیس فراخوانده می شوند تا در مورد یک تیراندازی جمعی در بار جغد شب در بمبئی تحقیق کنند. لایهها شروع به پوسته شدن در چیزی بزرگتر، عمیقتر و تیرهتر میکنند.

3 6.3 دوبله

دانلود فیلم سکوت 2 تیراندازی در میخانه نایت اول

دانلود فیلم خرگوش مخملی 2023

"خرگوش مخملی" بر اساس کتاب کلاسیک مارجری ویلیامز، جادوی عشق بی قید و شرط را جشن می گیرد. وقتی ویلیام یک اسباب بازی مورد علاقه جدید برای کریسمس دریافت می کند، یک دوست مادام العمر را پیدا می کند و دنیایی از جادو را باز می کند.

3 6.8 دوبله زیرنویس

دانلود انیمیشن خرگوش مخملی

دانلود فیلم مرد میمونی 2024

یک مرد جوان ناشناس کمپین انتقامی را علیه رهبران فاسدی که مادرش را به قتل رساندند به راه می اندازد و همچنان به قربانی کردن افراد فقیر و ناتوان ادامه می دهد.

111 7.6 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم مرد میمونی

123»

دانلود برترین فیلم های دوبله فارسی با بهترین کیفیت • فیلمر (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Greg Kuvalis

Last Updated:

Views: 6215

Rating: 4.4 / 5 (55 voted)

Reviews: 94% of readers found this page helpful

Author information

Name: Greg Kuvalis

Birthday: 1996-12-20

Address: 53157 Trantow Inlet, Townemouth, FL 92564-0267

Phone: +68218650356656

Job: IT Representative

Hobby: Knitting, Amateur radio, Skiing, Running, Mountain biking, Slacklining, Electronics

Introduction: My name is Greg Kuvalis, I am a witty, spotless, beautiful, charming, delightful, thankful, beautiful person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.